Ciało fitLOOK Modelki


11 czerwca 2013

Jak stracić na wadze i wzmocnić swoje mięśnie, tak by osiągnąć cel w postaci atrakcyjnego ciała?
Większość kobiet chciałaby mieć takie ciało jak dziewczyny z okładek pism fitnessowych. Jednak wiele z nas jest osobami bardzo zajętymi. Studentki, matki, kobiety pracujące nie mają czasu, by spędzać 3 godziny na siłowni i sali fitnessowej.

W takim razie czy mają się one pożegnać z marzeniami o takim wyglądzie? Moja odpowiedź brzmi: nie. Dlaczego nie dać sobie szansy, by mieć takie cialo o jakim się marzy? Jako przykład motywujący do dążenia do doskonałej sylwetki podam Jennifer Nicole Lee – matkę dwóch synów, międzynarodową supermodelkę fitnessową.
Modelki fitnessowe posiadają tak atrakcyjne i niemal perfekcyjne ciała, że większość ludzi wierzy, że ten rodzaj modelek (fitnessowe) to najzdrowsi i najładniejsi ludzie na świecie. Jest w tym dużo prawdy, ponieważ ich sylwetka nie jest wynikiem karkołomnych i wyniszczających diet, a rezultatem ciężkiej pracy i zdrowej diety. Ciało to jest efektem stylu życia, jaki prowadzą. Zdrowego stylu życia. Piękne ciało, zdrowie, witalność – to jego efekty. Dlatego być może początkowo główną motywacją do zmiany stylu życia na fitnessowy jest chęć zmiany swojego ciała, jednak pozniej nie jest to już takie ważne – staje się po prostu ,,skutkiem ubocznym’’ nowego lifestyle! Czy to nie brzmi ekscytująco?

Jak pozbyć się tłuszczu i zbudować szczupłą, kobiecą i dobrze umięśnioną sylwetkę?
Odpowiedź nie jest zagadką: zacznij od ćwiczeń. Pół godziny dziennie poświęcone na ćwiczenia fizyczne to nie jest aż tak dużo, prawda? Twierdzisz, że nie jestes w stanie nawet tyle wyciągnąć ze swojego grafika? Nie wierzę.. Użyj swojego sprytu. Jeśli jesteś zdeterminowana, by zmienić swoje ciało to pamiętaj: dla chcącego nic trudnego. Wyobraź sobie jak będziesz się czuła i wyglądała, kiedy już osiągniesz wymarzoną sylwetkę.
Na przykład, dodatkowe pół godziny poświęcone na ćwiczenia możesz zyskać nastawiając budzik pół godziny wcześniej niż zwykle (jogging) albo oglądać mniej telewizji. Bądź kreatywna, a wtedy pomysły same Cię odnajdą i doba nagle się rozszerzy. Czy to nie jest piękne pomyśleć, że pół godziny każdego dnia pozwoli zmienić miękki brzuszek w płaski, obwisłe ramiona w sprężyste, a samopoczucie będzie lepsze niż kiedykolwiek? A wymaga to od ciebie na początek tylko tej pół godziny dziennie.
Jeśli zastanawiasz się, „jak to możliwe uzyskać ciało modelki fitnessowej jeśli teraz jestem gruba i mam fatalną kondycję?” to znów za przykład podam ci wyżej wspomnianą Jennifer Nicole Lee. Jej wcześniejsze fotografie (z 2003 roku) nie wskazują zupełnie na to, by była zaprzyjaźniona ze sportem, a już na pewno nie miała zadatków na modelkę fitnessową. Miała nadwagę i 2 ciąże za sobą. I co się stało? To proste, postanowiła coś z tym zrobic. Odrzuciła sceptyczne myśli, wierzyła w swój sukces i osiągnęła cel. Jeśli ona mogła, to znaczy, że Ty również.

Aby mieć takie ciało, nie wystarczy już pół godziny ćwiczeń. Oczywiście jest to ważne, by od tego zacząć. Dzień po dniu budując swoją formę i gubić kilogram po kilogramie. Pozbycie się zbędnych kilogramów i bycie szczuplejszym to nie wszystko. W osiągnięciu takiego wyglądu ważne jest zbudowanie odpowiedniej masy mięśniowej. Ale o tym następnym razem.
Katarzyna Śpiewak